March 19, 2007

LATAR BELAKANG

Salam Sejahtera,

Latar belakang pada skrin komputer aku biasanya sama dengan gambar dalam fotopages. Tiada yang spesifik dan selalu berubah-ubah mengikut tahap menyampah aku pada gambar di skrin. Kalau aku rasa bohsan aku tukar yang lain. Selain dari fotopages aku juga sering membackgroundkan foto-foto dari filem kegemaran aku...Matrix, LOTR, Infernal Affair, X-file, Dark Water...sebagai contoh laa...

Aku rasa ia tak begitu menggambarkan apa-apa serlahan attitude atau pun psikologi (bagi aku laa..) cumanya ia mengambarkan tahap kebosanan aku pada benda yang klise dan tidak berubah-ubah. Untuk memenuhi tuntutan tag dari Cik Mas, latar belakang pada skrin komputer aku buat masa ini adalah seperti di bawah. Lawa tak gigi rimau belaan ni?



Sekian.

9 comments:

Masy said...

salam,
sebelum ni gmbr ape lak?

Deanz said...

masy,
sebelum ni gambar Final Fantasy viii..sebelum tu lagi gambar dari fp, gambar muka orang yg besaq2 tuuu...

Greenmonster said...

kenapa gambaq rimau? ngiauuuuuu!!!
apakah sesuatu gambaq tu mencerminkan keperebadian seseorang?

Deanz said...

GM,
mungkin juga la..coz dia adalah impression dari dalam diri dengan kehendak sendiri..

AbGJaS said...

Salam Deanz,
Macam mana klu abgjas tafsirkan Deanz sbg seorang yg suka akan kepelbagaian, dan mungkin juga cepat bosan...

Maaf klu ianya tersasar dan 'di sebalik realiti'..

Deanz said...

abgjas,
..kepelbagaian yg baru. cepat bosan klu terpaksa cakap untuk kali kedua benda yg sama..

wan said...

aisey.. takut nak dekat daa

Deanz said...

Wan,
bukan hidup...patung je tuuu...

lina said...

rimau juga yang dapat........heheheh