December 29, 2007

SELAMAT DATANG 2008

Disember 2007 sampai ke penghujungnya. Rata-rata menunggu kehadiran 2008 dan ingin terus melupakan 2007. Ada yg tak sabar menunggu tahun baru gamaknya bila kalender lama mula ditanggalkan dan kalender baru mengambil tempat. Digantung tinggi megah setinggi azam dan harapan mereka untuk tahun seterusnya 2008.


Terasa cepat setahun telah berlalu bila melihat kembali kepada tekad dan azam yang belum ditunaikan. Ada yang hangat-hangat tahi ayam, ada yang kantoi di tengah jalan, ada yg tertulis cantik tapi tak dilunaskan..lantas menjadi igauan 2008, mengganggu indahnya sunyi malam, meracau dalam panas dan terangnya siang untuk menentukan hala tuju perjalanan hidup seterusnya.
9



Adakah kegagalan lalu itu tanda kekalahan? Adakah ketewasan itu tidak perlu di kongsi bersama? Adakah tekad dan azam kita yang lalu telah tertunai? Ya atau Tidak? 2007 mungkin bukan tahun terbaik di dalam hidup kita. Masih terlalu banyak hal yang boleh kita perbaiki, masih banyak perkara yang mampu kita buat lebih baik lagi.


SELAMAT TAHUN BARU 2008. Lihat lah dunia dari mata burung bukan dari dalam tempurung...






13 comments:

AbGJaS said...

Salam Deanz,
Selamat Tahun Baru buat Deanz n famili. Beruntunglah mereka yg tahun ininya lebih baik dari tahun lepas.

Abgjas rasa Deanz bukan pengunjung setia Dataran Merdeka di malam tahun baru...

wan said...

Selamat tahun baru juga, tahun baru hijriah juga akan tiba tak lama lagi kan.

Moga tahun depan lebih baik dari tahun ni...

Deanz said...

Abgjas,

selamat tahun baru juga...

saya memang bukan pengunjung Dataran Merdeka...tapi pengunjung KLCC, Bangsar, Hartamas dan semua tempat di seluruh negara..kalau tak pergi nanti membazir pula dah belanja juta-juta... ;D


Wan,
Tahun baru hijrah ada tembak-tembak bunga api tak?

...dan akan kekal lebih baik untuk tahun-tahun seterusnnya..

Masy said...

salam tahun baru tuan busut,
kalendar lama tetap tersimpan, sayang pulak nak buang. sambil tu bole belek2 berapa byk OT dah dibuat dulu.. hehehe

apa azam tahun ni? (soklan stendet)

Deanz said...

mas,

Kalau OT claim setahun sekali kira macam bonus juga la...

...berazam agar ada perubahan besar yg tak di sangka-sangka (?)

Selamat tahun baru juga..

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

OD said...

Salam Deanz...
OD nak ucapkan selamat menyambut tahun baru, semoga diberkati, dirahmati dan sukses selalu. Amin.

CresceNet said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Deanz said...

Salam Od,

txs atas doa dan ucapan tahun baru..

selamat tahun baru juga..

Noushy Syah said...

Salam Abg Deanz,
Selamat Tahun Baru 1429H..wishing you all the best and may Allah bless you and family always.

H U P D A T E!!!

Malas blogging dah yea?

Deanz said...

Noush,

Selamat tahun baru juga...aminnn...

dah update dahhhh...

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

紅燒魚takesi said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社