September 19, 2008

Sekadar Ucapan Selamat Hari Raya

Salam Sejahtera,

Sekadar ucapan biasa apabila menjelangnya Aidilfitri. Ucapan tanda kemenangan dan kesyukuran setelah sebulan menunaikan ibadah puasa. Suasana riang ria terlihat sini sana tua dan muda berpakaian serba baru miskin kaya pun turut bergembira.Kunjung-mengunjung satu sama lain sebuah desa bagaikan bersaudara teruskan amalan desa di kota, kesibukan kerja bukannya alasan, kita beraya selama sebulan.

Dalam kemeriahan suasana Aidilfitri kaum wanita lah yang nampak lebih happening baik dalam gaya berpakaian ataupun berfesyen. Tidak seperti lelaki, simple tetapi meyakinkan. Cumanya jangan keterlaluan berhias sehingga kelihatan seperti Kereta Berhias di jalan raya pada hari Raya.


Mohon maaf atas segala keterlanjuran yang disedari mahupun tanpa disedari kepada yang mengenali secara langsung ataupun tidak. Selamat Hari Raya Aidilfitri.


13 comments:

Masy said...

salam deanz,

perenggan pertama tu semuanya lirik lagu kan? hehe

selamat berhari raya, maaf zahir batin. bhati-hati di jalanraya, ingatlah org yg tersayang..

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

Tak aci betoi, copy paste lirik lagu! Apa2 pun terima kasih atas semua sokongan u. Sangat saya hargai dan kenang seumur hidup.

Selamat hari raya dan maaf zahir batin daripada saya dan keluarga.

Semut Api said...

Masy,
Lirik dari dua lagu yg berbeza...& perbezaan juga menjadikan pro & kontra..Selamat hari Raya & kembali lagi bertugas.

Zal,
Saya bukan penulis hebat...tak tertakluk dalam akta hak cipta...:D

Novel Raya tak ada ke?

shafarina said...

Salam Deanz,

Saya minta maaf kalaulah ada salah silap sepanjang kita bersahabat secara maya ni.

Selamat berhari raya, moga bergembira sekeluarga.

Tawel Sensei said...

Assalamualaikum Bro Deanz! Sempena Syawal tak lama lagi, saya nak ucapkan selamat menyambut Aidilfitri buat Deanz sekeluarga. Hehe. Maaf zahir batin andai ada apa-apa yang pernah mengguris hati :)

AFRAR YUNUS said...

Salam sdra,
Semoga Allah menerima amalan kami dan amalanmu, salam Eidul Fitri dan maaf zahir batin dari saya dan sekeluarga.

AbGJaS said...

Salam Sdr Deanz,

Sempena Aidilfitri ini, abgjas memohon maaf atas segala salah silap tutur kata selama ini. Moga perkenalan dan persahabatan kita berkekalan – amin.

Mamamanja said...

salam deanz
selamat hari raya

Mamamanja said...

salam deanz
selamat hari raya

Semut Api said...

shaf,
mohon maaf juga..sekiranya ada la.. ;)

tawel,
long time didnt hear any story...harap meriah raya tahun ni..

arfar,
aminnn...selamat hari raya.

abg jas,
mohon maaf juga dari jauh di semenanjung...txs.

MM,
selamat hari raya juga...bisnes kuih lumayan tahun ni?

Ilyana said...

Salam.

Berkunjung balas, tapi tidak sesat.
:)

BCat said...

selamat menyambut hari raya aidil adha.
berkorban apa saja.

DUN Behrang 2020 said...

Salam Aidilfitri gak...awal pun awal la...jangan main mercun...bahayo!!!