November 29, 2012

Rozita Che Wan nafi bercuti bersama bekas menteri...(?)



Aktres cantik yang tidak pernah lekang dengan kontroversi, Rozita Che Wan tetap berdalih dan menafikan kisah bahawa dia telah pergi bercuti bersama seorang bekas menteri ke kota London pada 10 Oktober lalu, sekaligus menimbulkan spekulasi tentang status hubungan mereka.

Dipetik dari Berita Harian, aktres berusia 39 tahun ini telah menafikan segala tohmahan yang tersebar dan memberitahu tidak pernah mengenali bekas menteri tersebut. 

Rozita Che Wan terbang ke London dengan VIP..?

"Bekas menteri yang mana satu pula ni? Dari mana kamu dapat berita sebegini? Saya tak faham dengan orang yang gemar membuat cerita tentang saya. Saya sendiri pun tidak kenal lelaki itu dan saya dah jemu mendengar cerita macam ni," ujarnya.

Dalam sebuah laporan bertarikh 4 November, Rozita dan bekas menteri tersebut dilihat sedang duduk bersama di dalam bilik menunggu untuk golongan VIP di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada sekitar jam 9 pagi, sebelum bertolak ke London sejam selepas itu. 

Tambah laporan itu lagi, pemeriksaan jadual penerbangan yang dibuat menunjukkan nama Rozita serta bekas menteri tersebut berada di dalam penerbangan yang sama.

.

No comments: