March 17, 2014

'Jet Li' di dalam pesawat MH370...(?)

Dunia meratapi kehilangan mengejut penerbangan Pesawat MH370 Malaysia Airlines KL- Beijing, Netflix dan The Weinstein Company mempunyai kemas kini terbaru iaitu aktor Ju Kun, seorang pakar seni mempertahankan diri veteran dan pembantu seni mempertahankan diri koreografer, adalah antara 227 penumpang pesawat MAS MH370 lapor Cinema Online.

Stuntman yang berusia 35 tahun, yang juga bekerja sebagai aksi Jet Li seiras  dan menjadi dalam filem-filem seperti “Fearless”, “The Expendables ” dan “The Forbidden Kingdom” dipercayai telah sama hilang di dalam pesawat Malaysia Airlines penerbangan pesawat MH370 KL-Beijing.

” Kami amat sedih dengan berita mengenai penerbangan Malaysia Airlines pesawat MH370. Ju Kun, yang di atas kapal, adalah merupakan sebahagian daripada pasukan produksi dan berbakat yang besar. Pemikiran dan doa kami adalah bersama keluarganya pada masa sukar ini, ” kata Netflix dan The Weinstein Company.


ju kun
'Jet Li' di dalam pesawat MH370

Ju Kun berada di Malaysia untuk bekerja bagi produksi ” Marco Polo “, Netflix dan pemula siri ini Weinstein Company dicipta oleh John Fusco yang dijadual memulakan pengeluaran dalam tempoh tiga minggu. Perancang seni mempertahankan diri baru sahaja selesai kerja-kerja di Pinewood Studios di Malaysia dan telah terbang ke rumahnya di Beijing apabila dia menaiki penerbangan tersebut.

“Kesemua kami di lokasi di Malaysia merasa hancur hati sementara kita menunggu saat menyeksakan ini,” kata Fusco.

Sekarang kita bersedia bersatu membantu isterinya, Li Ping sambil menanti jawapan di Kuala Lumpur. Hati dan doa kami juga dengan semua penumpang hilang lain dan keluarga mereka. “

Penerbangan Malaysia Airlines MH370 membuat berita utama apabila ia telah hilang pada hujung minggu (8 Mac), 35,000 kaki di Vietnam. Tiada hubungan  telah berjaya dilakukan lagi, mendorong kebimbangan kemalangan atau terhempas. Cari usaha oleh pelbagai negara kini sedang dijalankan, tetapi tiada bangkai telah ditemui.

Sumber asal Yahoo News semoga pesawat dan Ju Kun  ditemui ...

No comments: