September 13, 2005

(?)

...Kemandulan idea (?)

Ada ketikanya keadaan ini terjadi. Semua draft yang ditulis menjadi tidak keruan...

Aku merasakan seperti kurang rasa , kurang reti, kurang visi...

Aduh ! Apa-apaan sih...

12 comments:

Masy said...

adakah anda kurang siuman??
wekekekekeekke...

ita... said...

hi deanz...
tula... sapa suruh asyik kentuttt jer merata2 tempat, kan idea dah jadi beku mcm ayak batu campur ..... ekekekek

amylia7 said...

celaru nampak bang? heeee...

Deanz said...

Masy,
aku terlebih siuman tapi kurang senyuman...

Ita,
Aku kentut bukan kerana nama..hehehehe..

Amy,
Bila lak hang jadi adik aku erkk....

noorlara said...

ko ni macam haku jek sebenonye, bukan kemandulan idea tapi saluran yang bawa benih idea tu dah tersumbat kerana twerlalu banyak idea yg berlomba-lomba nak kuar, tak tau nak beratur, tak skolah, mengap. Akibatnye kita yg jadi separuh dungu tunggu idea tu kuar

bener nggak

lady said...

askum deanz..
idea pun boleh mandul ek..ingatkan orang jer..
pi cari ubat cepat..jgn mandul berterusan..hehe..

salamm..

jed1 said...

takpe deanz setakat mandul idea bukan mandul yg lain hahaha

Deanz said...

Noor,
kadang2 dia datang menderu mcm Katrina tapi ada kalanya kering mcm Tasek Pedu...:D

Lady,
Bole tolong carikan ubat tak?

Jed,
Bahaya tu...Hahahaha..

Noushy Syah said...

hahhahha deanz...u dah kena vasectomy ke????

Deanz said...

Noush,
Orang perempuan kalau kena lagi bahaya tau.. ;D

sayayangkaukenal said...

nak idea? tulislah tentang zaman kecil u. mungkin ada yg menarik.

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. »