September 23, 2005

TAK DE KEJE



...AAAAAAAaaaaa ChhhhhhhoooooOOOO !!!!! Snif...sniffff !!

HaaaHH... Selesema.. kena ujan balik solat tadi....ribut petir lak tu...

itu je tak de citer apa....

12 comments:

Masy said...

tu ke gmbr i..bile masa plk rambot i jadik blonde tu...adoii la...hehehehe..

Deanz said...

Masy,
i letak betol kang....cabar la...

Masy said...

klu nk letak pon, sile amek gmbr yg byk kat blog i tu..mukan gmbr nan buruks tu ekss..klu x, i picit2 semut api tu kanggg..

zalisa said...

hehehe... apala ko ni deanz. takat cerita bersin cam tu budak tadika pun buleh tulis. tulislah asal usul bersin. apa sebab bersin. apa faedah bersin. siapa pencipta bersin. apa doa sebaik terbersin. wadus, wadus, cam profesor bersin lak saya nih!

ita... said...

hi deanz...
ishh ishh naper ni deanz, blom masuk bulan posa dah maleh tulis eh..... tak baik tau camtu..... [soriii ita merapu kat sini japp...]:-)

lady said...

askum deanzzz...
naper biarkan paler tu tak berketayap..kan dah kena ujan..
isskhh..malam nnti tido luar tau..virus laa..hehehe..
(waduhhhh...terpanggang lagi hati kering haku..)
...jangan marah nooo..gurau..!!!
smileee..

zalisa said...

deanz, hang marah ke saya komen macam tu? janganlah marah, gurau je. saya tahu awak siapa deanz. seorang penulis kreatif yg sudah kemandulan idea! hehehe.

jed1 said...

kalau bersin tu lepaskan sekuat hati deanz...baru nmpak macho :D

Kak Wan said...

Takper, sakit tu kan ke mengurangkan dosa² kita..

Deanz said...

Zal,
Aku harap ia akan menjangkit pd awak..maka akan terjawab la semua persoalan itu.. :D

Ita,
idea terlalu banyak ni...bulan puasa nanti lagi banyak, tak caya tungguuuu....

Lady,
Amboiiii...statement maut tu...

Jed,
Ye ke Jed..nanti la ku bersin depan semua orang..Achhhooooommm..ssss !!

Kak wan,
txs melawat...Aminnn...

kuchaiz^iman said...

deanz...ohhh patutlah iman pun selsema..jangkit virus nih..bahaya..bahaya...hihi.

bila nak apdate deanz? :p

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Vente moto side car Meridia+diet+pills+message+boards Wells fargo lawsuit