January 09, 2014

Potongan Badan Manusia Jatuh Dari Langit...(?)

Seram, Potongan Tubuh Manusia Jatuh dari Langit Jeddah
mayat dari langit

Bahagian badan manusia jatuh dari langit di Jeddah pada hari Ahad, dan pihak polis mengatakan bahagian badan manusia itu mungkin milik penumpang haram yang cuba menyusup di roda kapal terbang.

"Polis menerima panggilan telefon orang awam pada jam 2:30 pagi dari saksi melaporkan ketulan badan manusia jatuh dari langit, " kata jurucakap polis Jeddah Nawaf Bin Naser al- Bouq dalam satu kenyataan.

Polis meneruskan untuk mengawal kawasan tersebut untuk siasatan , menurut jurucakap itu.

Siasatan awal menunjukkan bahawa mayat " jatuh dari pendaratan kapal terbang ," kata Bouq , sambil menambah bahawa siasatan sedang berjalan.

Dalam usaha untuk menyeberangi sempadan, sesetengah orang menyusup masuk kerana kurang pantauan di lapangan terbang dan menyusup masuk kebahagian gear pendaratan pesawat. Kebanyakan mereka mati membekuk ketika pesawat mencapai ketinggian, tetapi beberapa daripada mereka hidup dilaporkan.

Pada tahun 2010 , ketua keselamatan lapangan terbang Beirut meletak jawatan selepas kematian seorang lelaki yang berjaya menyelinap ke landasan tanpa dikesan dan bersembunyi di dalam bahagian roda jet Saudi.

Badan manusia ditemui oleh seorang pekerja penyelenggaraan di Riyadh yang memeriksa gear pendaratan Saudi milik Nas Air Airbus 320 selepas ia mendarat di sana.

(AFP)

No comments: