April 14, 2005

Salam Hari Jumaat- AS Menambah Kebencian Dunia.


Salam...

SEJAK insiden 11 September yang meruntuhkan Pusat Dagangan Dunia (WTC), New York, Amerika Syarikat (AS) terus berada dalam keadaan hilang akal. Justeru negara itu akan melakukan apa sahaja untuk meningkatkan tahap keselamatan dalam dan luar negara agar ia terselamat.

Langkah terbaru AS untuk menyusun satu rancangan khas bagi membolehkan negara itu mengakses akaun bank antarabangsa dalam usaha memburu pembiaya aktiviti itu juga merupakan satu lagi sikap hilang akal negara itu.


Lelaki ini cukup popular, ramai yang mengenalinya, walaupun dia tidak mengenali kita...


Ia berdasarkan transaksi kewangan yang dibuat di antara pengganas di peringkat antarabangsa dalam menjalankan kegiatan keganasan.

Tidak pula dilaporkan bagaimana langkah tersebut dapat dilaksanakan dengan tepat dan berkesan.


...tetapi kadang2 dia bertindak seperti binatang.

Bagaimana AS dapat mengenal pasti sesuatu kumpulan organisasi itu benar-benar bersifat ganas dan boleh mengancam AS dan dunia amnya, juga merupakan satu persoalan.

Dalam banyak perkara, rekod AS dalam perisikan keselamatan antarabangsa sebenarnya memang buruk. Lihat sahaja apa yang berlaku di Iraq, senjata pemusnah dan Al-Qaeda.

Kebimbangan yang tidak menentu ini sebenarnya membahayakan keamanan dunia malah boleh mewujudkan satu lagi bencana baru. Tidak semua yang dimulakan oleh AS benar dan tepat!

~di petik~



...dan dia juga pembohong paling besar !!


~Doa Imam Masjidilharam sebelum beliau ditangkap, hayatilah...

http://desert.lvo.info/video/Dua.htm

Amin...




2 comments:

Semut Api said...

betul tu..jgn lupa klik doa tu sekali yek...

Anonymous said...

>>>>> "dia" masuk dlm senarai org2 yg ita benci <<<<<<<