May 31, 2005

ANTI ROKOK


31 Mei-Hari Tanpa Rokok Sedunia. Adakah kita menyedari tarikh ini? Apa kesudahan kempen Tak Nak! kita? Banyak ding-dong sangat khabarnya....

Dan hari ini kempen anti merokok dikempenkan di seluruh dunia...







Smoking spoils your looks.
Sekian.

12 comments:

ct said...

MORALNYA : jangan isap rokok. Kalo takkk...korang akan jadik cam gambo kat ateh ni..muahahahaha...

ChikaDior said...

deanz merokok tak?
ahahaha...

Deanz said...

merokok tapi bukan tahap tegar !

ct said...

orait la tu...orang2 tua dulu merokok jugak...tak jadik hape pun...awat aaa???

ita... said...

bes ker merokok? kkwn kat kolej dulu ramai yg merokok, tengok cam bes jer.... ekekekek.. but bila ingatkan mak.... tak jadi......

Deanz said...

ct,
orang dulu-dulu merokok takat rokok daun jer....asal kuar asap sudah.


ita,
Merokok membahayakan kesihatan!

ChikaDior said...

apa beza nyer tahap tegar atau tak??? jgn rokok arrr!!!

Deanz said...

Dior,
Merokok membahayakan kesihatan itu faktanya. Tapi dgn merokok juga boleh meramaikan kawan & merapatkan persahabatan. Sekian.

ChikaDior said...

ececeh... kata2 seorang perokok yg cuba mempertahankan tabiatnya...

Deanz said...

Dior,
tidak mempertahankan tapi sedikit pembelaan utk perusahaan tembakau.. :)

diana nanyan said...

rokok memang merbahayakan kesihatan!ada dalil yang mengatakan jgn meletakkan diri kamu dalam kebinasaan!Negara arab telah mengharapkan orang islam menghisap rokok tapi negara kita belum berbuat begitu.mungkin satiu hari nanti akan ada satu dasar untuk mengharamkan kemasukkan rokok ke dalam negara setelah segala usaha pendidikan kesihatan yang dilakukan tidak berkesan

Deanz said...

Diana,
Kita tunggu tarikh perlaksanaannya...txs atas komen anda.