June 30, 2005

NIAK LAIG (?)

Salam sejahtera,

Saamdaa betira ini btuel atua tadik, TPM sadeng memuntau hrga pertol daniu sceara tileit. Kahbra agin megnatakna hrga pertol akn niak laig sebyak 15 sne dlma masa trekedat ini berukitna keniakan kso bahnaapi terbesut!

Sperti baisa di nagera kiat, keniakna pertol akan meneybabkna keniakana hrga barngna lian. Seirign dgn keniakan uti kso hairan kiat jagu akan niak! Adusssss !!

Macmaan nak trnasltea ni? :)

13 comments:

www.AlidSorento.com said...

deyyyy yena daaaaa
baca ni kapla ada penin laaa deyyyy

zalisa maz said...

Assalamualaikum. Hairanlah kenapa my comment tadi tak masuk. Saya yg tersalah masuk atau apa?

Deanz said...

Lid,
lepas ni lagi ada penin..dia sudah naik lagi..

Zalisa,
W'salam ..tq melawat..ya..mmg ada prob sikit..now dah o.k :)

Anonymous said...

hahha..best gak baca cenggini..::

-Masy-

Aku Bukan Bidadari said...

itilah ingat semalam naik harga..dengar citer 0.30 berebut2 kat petrol pam..rerepunya kabar angin..hampeh

Deanz said...

tiara,
Kalau tak de angin masakan pokok bergoyang...pelik tu!

miss nad said...

nak tulis menda mcm ni kena huruf depan dan akhir sekali adalah huruf yg betul...
org akan dapat tangkap apa yg dibaca...
kecuali org yg buta huruf larr...
:P

sHa said...

Sama ada berita ini betul atau tidak. TPM sedang memantau harga pertol dunia scara teliti. Khabar angin mengatakan harga pertol akan naik lagi sebanyak 15 sen dalam masa terdekat ini...bla bla bla

Hahaha saya bisalah translate artikel awak ini :))

Deanz said...

sha,
pintar sekali kamu ya..

wan said...

Huih deanz, belum naik rega minyak dah jadik camnih tulisannya.. kalo naik rega minyaknya hehe

jed1 said...

aku tak kisah harga minyak naik walaupun gaji tak naik sbb jika dibandingkan dgn negara luar seperti UK, Singapore, dan Thailand harga minyak kita masih rendah. Lagipun kita kan negara pengeluar minyak, petronas declare untung lebih 50 billion dan sepatutnya kita berbangga..kelepuk-kena ketuk ngan deanz :D

hahahaha akhirnya aku menyedari gaji aku kalau convert ke pound sterling lebih kurang 200 pound jek dan aku bukan berpijak di bumi UK, Spore atau Thailand...

Deanz said...

Aku setuju dgn ko Jed, kalau kita tanya dgn budak2 minyak pun, depa kata gomen dah byk bagi subsidi...kira beruntung juga la kita...

TAPI yang aku tak setuju keropok leko pun naik harga? Depa goreng dengan minyak petrol ke? :)

Anonymous said...

Excellent, love it! Popular tv shows in 1965 http://www.2gigusbmemorycards.info Mini truckin work shirts teen jobs External hard drives 200 gig Calcium supplements that aren27t constipating columbus golf Engine light blinking subaru Virginia sports legislation bextra cheap service internet fax radar detectors Jamaica fragrance